Przejdź do treści
01

Kancelaria Notarialna

Kancelaria działa od 2005 roku i jest kontynuacją wielopokoleniowych tradycji rodzinnych (obecnie istniejąca Kancelaria jest bezpośrednim następcą kancelarii funkcjonującej od 1991 roku, zaś prowadzący ją notariusz jest prawnikiem w trzecim pokoleniu). Zarówno notariusz, jak i przeszkoleni pracownicy sekretariatu zapewniają miłą i przede wszystkim fachową obsługę we wszelkich sprawach notarialnych, w szczególności z zakresu prawa cywilnego, spadkowego, rodzinnego i handlowego. W naszej Kancelarii klienci mogą liczyć w szczególności na:

Wcześniejsza aplikacja i asesura odbyta przez notariusza prowadzącego tę kancelarię daje gwarancję fachowości i prawidłowości sporządzanych aktów notarialnych i innego rodzaju dokumentów. Zgodnie z dewizą, że najlepszą reklamę zapewniają nam nasi klienci, notariusz oraz pracownicy starają się tak pełnić obowiązki, by każdy klient był zadowolony z faktu skorzystania z usług oferowanych przez Kancelarię.

02
Czym się zajmujemy. Zakres czynności Kancelarii Notarialnej:

Notariusz dokonuje następujących czynności:

03
Cennik

Koszty aktu notarialnego oraz dokumentacja

Wynagrodzenie notariusza co do zasady naliczane jest w oparciu o wartość przedmiotu sprawy i określa je rozporządzenie w/s maksymalnych stawek taksy notarialnej z dnia 28 czerwca 2004 roku.

Maksymalna stawka wynosi od wartości:

  • do 3000 zł – 100 zł
  • powyżej 3000 zł do 10 000 zł – 100 zł + 3% od nadwyżki powyżej 3000 zł
  • powyżej 10 000 zł do 30 000 zł – 310 zł + 2% od nadwyżki powyżej 10 000 zł
  • powyżej 30 000 zł do 60 000 zł – 710 zł + 1% od nadwyżki powyżej 30 000 zł
  • powyżej 60 000 zł do 1 000 000 zł – 1010 zł + 0,4% od nadwyżki powyżej 60 000 zł
  • powyżej 1 000 000 zł do 2 000 000 zł – 4770 zł + 0,2% od nadwyżki powyżej 1 000 000 zł
  • powyżej 2 000 000 zł – 6770 zł + 0,25% od nadwyżki powyżej 2 000 000 zł, nie więcej jednak niż 10 000 zł

W powołanym wyżej rozporządzeniu określone są czynności prawne, w przypadku których pobierana jest stała taksa notarialna, np. umowa majątkowa małżeńska, testament.

Ponadto notariusz pobiera również podatek od czynności cywilno-prawnych oraz opłaty sądowe związane z dokonywaniem wpisów do ksiąg wieczystych.

Każda sprawa wymaga indywidualnego jej rozpatrzenia, tym samym trudno określić uniwersalną specyfikację dokumentów potrzebnych do sporządzenia danej czynności prawnej. Przykładowo, w przypadku aktów notarialnych dokumentujących zbycie nieruchomości najczęściej wymagane są: wypis z rejestru gruntów, wyrys z mapy ewidencyjnej, informacja o planie zagospodarowania przestrzennego.

Jednak dla ustalenia szczegółowej dokumentacji dotyczącej konkretnej czynności prawnej, jak również ustalenia kosztów danego aktu notarialnego, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Kancelarią. Kontakt taki umożliwia dokładne rozpatrzenie sprawy, szczegółowe ustalenie kosztów, a zarazem nie jest dla klienta w żaden sposób zobowiązujący i nie naraża go na dodatkowe koszty.

04

Kontakt

Zapraszamy do współpracy i kontaktu

    Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym dla potrzeb niezbędnych do obsługi korespondencji.

    Dane kontaktowe

    Zadzwoń

    Telefon: +48 33 819 18 19
    Telefon/fax: +48 33 816 95 52

    Adres kancelarii

    43-300 Bielsko-Biała
    ul. Sikorskiego 2/4

    Napisz do nas

    e-mail: wojtowicz@notariusz.bielsko.pl

    Przyjmowanie stron

    poniedziałek i środa: od 10.00 do 18.00
    wtorek, czwartek i piątek: od 8.30 do 15.30

     Po uprzedniej konsultacji istnieje możliwość umówienia się w innych terminach (również w sobotę). W szczególnych okolicznościach notariusz dokonuje czynności także poza siedzibą kancelarii.